2011-03-30

Väggtallriken upphängd!


Nu hänger den bra på en gammal spik! Tavlan som hängde på den där kroken tidigare hade ett turkost vintermotiv. Fint jo, men inte nu när jag vill ha vår. Trots mitt tvivel kring huruvida det är ok att sätta upp tallrikar på väggen känner jag mig nu nöjd. En gräns är passerad!

Vaserna som står bredvid Stockholm Designs ljusstake är alla tre från loppisar. Den höga är från IKEA, Åhlens eller något liknande, de andra två känns mer äkta. Tyvärr vet jag inte något om ursprung och tid, men skulle gärna vilja veta. Någon därute som känner igen stilen?

Uppdaterat: Kolla hur jag spårat ur vad gäller väggtallrikar: http://hhjaja.blogspot.com/2011/08/kitsch-inomhus-pa-mitt-satt.html Varning är härmed utfärdad! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...