2011-08-23

Grattis på tvåårsdagen Tyg och Otyg!

En härlig bloggare som jag upptäckte alldeles nyligen firar stort och erbjuder en tävling. Läs gärna hemmes bloggbeskrivning och fundera på om vi har något gemensamt! Jag har precis fått smak för tävlingar, så jag deltar mer än gärna! Vill du också tävla så förstår jag dig till fullo!


Om jag skulle vinna ett hemligt pysselpaket skulle jag nog bli gladast för sygrejer, eller för något som jag ännu inte provat på. Och retrogrunkor tackar jag sällan nej till. Ska nog förresten snart göra en ny lista över saker som jag är ute efter på loppisar! 

Och så måste jag definitivt snart lägga till fler favoritbloggar i min länklista. Tipsa gärna om bloggar jag har missat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...