2011-12-05

Brickband


Det finns ju mängder av sätt att förvara pappersrullar på. På en loppis i somras hittade jag ett vävt brickband med en tjusig teakring. Det fina, juliga, vävda bandet behövde tvättas, så jag tog ett annat gammalt band och satte dit det i dess ställe. Så nu vet jag hur man gör!

Vill du förskräckligt gärna göra ett eget kan jag tipsa om att vilken ring som helst funkar! Två lika långa band krävs också för att det ska kunna användas. Paketpappersrullarna kommer förresten från Tiger som har så härliga mönster nu. Rustas tapeter köper jag på rea för cirkus 49 kronor. Kvaliten är riktigt bra och användningsområdena är många; från paketpapper till origami. Ja just det, man kan tapetsera med dem också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...