2011-12-11


Jag har ju fått en gigantisk beställning på handledsvärmare som ovan, men i lite olika varianter. Roligt, smickrande och, eftersom jag får idéer om att det måste vara perfekt, lite jobbigt. Men mest kul!


Men allra roligast tycker jag det är att ge bort. Och hitta på nytt. Jag menar, vem kan klaga på något fått med den äran? Som är helt unikt! Som den stackars skolfröken som skadade handleden i jobbet. Självklart måste hon ju få handledsvärmare nu när bandaget åker av!


Och här syns några fler varianter. Det som är lite roligt (hmmm....) är att det knappt finns ett par som är blir likadant. Och därtill är det sällan som höger- och vänstervarianten är exakt likadan. Härmed blir det så många fler virkade. Har man fyra blå i udda storlek borde ju nästa man virkar passa med någon av de redan färdiga.... Eller... Så blir det fem udda blå!

Och är det någon som undrar - jo, jag kan räkna. På många olika språk och baklänges därtill. Ibland lyckas jag till och med att både räkna och virka samtidigt! ;-)

1 kommentar:

  1. Å jäsiken så många du hunnit med! Jag har precis börjat på nr 3...

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...