2012-02-15

Bokslukarna

Pysselstafetten sätter snart igång och jag är verkligen full av förväntan. Så fina bloggar som jag nu börjar upptäcka bland de andra deltagarna! En är Edith och jag, där jag såg små charmiga bokslukare. Nu har vi också gjort några varianter!

Jag valde att använda styvare provbit av tyg i stället för papper, tror att det varit ämnat till rullgardin. Testade med både textillim och hobbylim, där hobbylimmen gav bäst resultat.

De där små bokmalarna kan nog sprida glädje lite här och var framöver! Och pysslet passar både stora och små, dé mé.

3 kommentarer:

  1. Bokslukare! Lika undebart namn som grej! Måste provas, tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...