2012-04-19

Dotterns grönsaksodling!


Dottern har lagt beslag på en hörn i trädgården och sått lite av varje. Under markväven finns en rad morotsfrön och jag minns inte riktigt vad. Men det gör inget, för hon har gjort skyltar genom att skriva på pinnar och stuckit ner i jorden. Sedan den här bilden togs för några dagar sedan, har markväven bytts ut mot vit fiberväv. Vi tror mer på det. :-)

Jag är dock lite missmodig, för jag är rädd att experimentet kommer att misslyckas. Men alltid lär man sig något av det. Själv har jag inte petat ner något ännu, jag har inte erfarenhet av att det blir något... Tacka vet jag min kirskålsodling, den ger en säker skörd! :-)

1 kommentar:

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...