2012-04-05

Lyckliga bloggare


Sydsvenskan skriver om vad gott bloggandet kan göra oss. Så sant, så sant! Därför lägger jag ut en njutbild på ett chai-te som en annan bloggare inspirerat mig till att börja dricka. Jag har köpt nya temuggar som jag njuter av varje gång jag tar fram dem. Det behövs inte så mycket för att uppskatta det lilla så mycket mer. Och ibland en blogg för att förstå att uppskatta det!

Vårens solnedgångar i Florida och Skåne, samt en soluppgång. :-)
Jag har startat ett evighetsprojekt; att ta hand om foton från flera år tillbaka. Jag rivstartade med att välja ut och ladda upp 100 till framkallning hos fuji.se för 29 spänn. En väldigt blandad kompott. Sen har jag också roat mig med att göra collage som det ovan i Iphonen med apparna Framestastic och Pic Stitch. Räknas det som mindfullness? ;-)

En del av mina senaste pysselprojekt har jag inte fotat ännu, men det kommer med tiden. Det är skönt att inse på sätt och vis, för det torde väl innebära att det är aktiviteten som kommer i första rummet? Men påsken kom lite för snabbt i år! :-)

Ha nu en trevlig flygtur alla flygkunniga, kanske vi ses i Blåkullatrakten! Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...