2012-04-15

Utvärdering av mina nyckelband och därtill min lilla blogg. Hmmm....


Det är länge sedan nu sen jag ersatte reklamnyckelbandens mjuka delar med ett eget band. Och jag kan konstatera att de duger bra, även om jag kommer att vara noggrannare nästa gång. Kanske kan den nästa gången komma ganska snart, för det är ett enkelt sypyssel. Fult blir personligt. Me like.

Det är just väldigt enkla syprojekt jag skulle behöva nu, för jag har uppenbarligen förlorat förmågan att bara klippa sönder ett tyg och experimentera lite. Kanske beror det på att jag har ägnat mig lite för mycket åt att se vad andra gör och tänka att det måste vara lika bra. Köper kanske saker för att andra gillar det, inte för att det är något som tilltalar mig. Men det jag gör måste ju inte vara lika bra. Det måste inte vara bloggrätt. Jag vill inte fastna i någon trend. Det enda viktiga är ju att jag har skoj, något annat spelar ju ingen roll! Och blir det bra är det ju en bonus.


Och hörnini som kikar in här: Jag tycker att det är skitskoj rentutsagt att få besök. Men jag måste påminna mig ibland om att bloggen finns för min egen skull, inte för er. Och det är bara att acceptera! ;-) För jag vill inte få prestationsångest och lida av additionsstress, det är det ju inte värt. Och jag tvingar väl ingen att komma hit eller länka till mig? Ok?

Här hade jag velat lägga ut mitt senaste, högst osannolika loppisfynd. Men jag har inte fotat honom än. :-)

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Hittade hit via pAstill.nu och det är jag glad för :)
    Jättebra blogg perfekt för mig som älskar pyssel.
    Jag lägger till dig bland favoriterna
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Jag känner absolut inget tvång, utan tittar hit ibland därför att det är skoj. Tycker om att titta på dina projekt. Kram!

    SvaraRadera
  3. Man ska sy gör att de är kul! Inspireras av andra bloggar men man får inte glömma bort sig själv och sin egna kreativitet och lust! Keep up the good work, och ha kul under tiden!

    SvaraRadera
  4. Och så var lusten tillbaka - och det med besked! Tack!

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...