2012-04-26

Vitaminrikt


Jag håller på att virka upp de småbitar som är kvar av senaste omgången klippta, utslitna plagg. Det bidde två glada bollar, stoppade med sömmar och sånt som man inte kan virka av. Jättetrevligt inslag i inredningen. En vitamininjektion. Kan dessutom återfinnas var som helst eftersom de tenderar att flytta på sig. Gör sig dock bäst i gröngräset.

Ett utslitet plagg tar energi om det får ligga kvar i hemmet. I form av en färgglad boll ger det i stället massor av energi. Och klippandet och virkandet är den bästa meditationen jag vet. Terapi och energi i en vacker symbios. :-)

2 kommentarer:

  1. Jo, men visst!! Så självklart! I de banorna har jag faktiskt aldrig tänkt förut, dvs att ett utslitet plagg tar energi i hemmet, medan ngt nytt av samma plagg ger energi. Visst nu när du säger det så.. fattar jag galoppen :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror att jag har snott tankesättet från feng shui och böcker som Rensa i röran... :-)

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...