2012-06-16

The A Design


Trevligt värre är det att få en beställning på en väska, där jag lyckas både med modell och att få den färdig. Beställaren har inte bara valt modell utan även tyg och jag måste säga att det blev bra mycket klatschigare än om jag hade stått bakom designen.


En bit jordgubbstyg fick bli innerficka. Det är inte dumt att ha mycket tyg att välja på. Men det finns bara ett exemplar av The A Design. Ännu. :)

Uppdaterar: Jag känner mig inte helt improduktiv, men när det kommer till att göra bidrag till min egen sommarutmaning lyckas jag inget vidare. Jag är väldigt glad för att Susanne, Åsa, Lopplisa, Trådtanten, Krajamaria, Mest virkat, Sysslan och Tyg och Otyg har lämnat in underbara bidrag! Och jag undrar om det inte kommer in fler snart?!! Halva juni har gått, halva kvar. Jag är på g med frotté och blomkrukan. Och ska nog kunna hitta på något med plastpåsar också. Om jag inte lyckas, hoppas jag att det är ok att lämna in bidrag i juli också? ;-) Uppdaterar igen. Jag tappade bort Hanne! Fy skäms på mig. Har jag glömt fler?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...