2012-06-02

Kass grönsakskasse


Ibland har jag verkligen otur när jag tänker. När jag syr samtidigt blir det uppenbart. Nåväl, har slaktade jag en sliten duk, precis den typen av tyg som det är ok att sy fel i. Och så tog jag lite rött påslakan för att sy foder. Förutom att jag hade glömt hur man syr gick det jättebra! Bilden ovan visar insidan... Hörnen i botten är sydda åt fel håll, med sömmarna utåt i stället för inåt, hur man nu säger det på fackspråk.


Och utsidan är alltså alldeles grönsaksaktig, fast med en botten i lakansväv. Tja, jag har i vanlig ordning lärt mig en hel massa på detta, och har dessutom ett tyg mindre i skåpen och ytterligare en kasse. :-)

Och ni, det börjar bli så många besökare enligt statistiken. Jag har ändrat JA!-knappen lite och ber er visa att ni inte är robotar som ogillar mina inlägg genom att trycka på JA-knappen. Så, gillar ni något inlägg, klicka då snällt och fint i JA!-rutan. Jag lovar, det finns ingen chans att spåra vem som klickar, så du kommer inte att behöva motivera och försvara ditt klickande och tyckande! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...