2013-01-18

Mitt silverproblem

Jag såg en person som återbrukar gamla silverbestick och gjorde om dem till smycken. Jag har, i en fyndlåda med blandade bestick för 30:- hittat 6 stycken skedar av modellen Olga, samma modell som jag redan har, men större. Se bilden för att jämföra storlek. Jag funderar nu på om jag skulle låta göra om skedarna? Men jag skulle nog inte använda smyckena. Kanske bäst att låta dem bara ligga i lådan, eller vad tycker ni?

Bilden är härifrån
Bestickslindan hittade jag på en annan loppis. Smarta saker som är enkla att sy och som kan användas till lite av varje.


1 kommentar:

  1. Låta dem ligga i lådan? Nej, varför inte duka vackert med dem till vardags?

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...