2013-02-06

Mitt första retrotyg!


Jag har tidigare skrivit om detta tyg, bland annat i retrobloggutmaningen. Där skrev jag designer okänd, men det var då det! Av en händelse, en lycklig slump fick jag se det vid en bildsökning! Och, något som förvånade och gladde mig var att i stadkanten kan man se att tyget heter Krus och är designat av Mari Simmulson, en av de stora alltså! Jätteskoj!

Här är ett stycke av mitt, där jag inte trott att stadkanten skulle säga något och därför inte heller sprättat upp den handsydda sömmen.


Det jag dock har gjort tidigare, det var att sy en väska av det eftersom min syster ville ha en i detta tyg. Väskan har jag kvar eftersom stängningen inte fick godkänt. Känns ganska bra ändå att ha den kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...