2013-11-25

Bort med fläckar och fram med penseln

Alla som har trappor har väl dragit sig för att måla eller tapetsera där? Så har det i alla fall varit här. När vi flyttade in var det hiskeligt fula tapeter från 1982 där. Efter bara något år hade de äntligen målats över, tyvärr med den billigaste väggfärgen, så även om det var vitt var det inte vackert. Och diverse fläckar har tillkommit då möbler burits upp och ner.

Så, nu när det inte finns någon som klagar på mina projekt tog jag chansen att måla över fläckarna, och det med en blankare vit färg.

Cirklar och bollar i olika storleker leker i ljuset. Jag är löjligt nöjd med resultatet som gör väggen levande, i stället för deprimerande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...