2011-05-24

Strumputmaningen: Det tredje bidraget!

Det är bara att konstatera att det saknas inte kreativitet ute i stugorna! Har ni sett vilken fin Ris-Otto som jag nu kan visa!

Det är inte jag själv som kan skryta över att ha skapat Ris-Otto, den värmande boaormen som du gärna har runt halsen, och tyvärr vet jag inte allt om honom heller.

Det jag vet är att han inte bara är fullständigt charmerande med sin hypnotiserande blick, utan att han är fylld med ris! Placerar man honom i micron någon dryg minut, tillsammans med ett glas vatten, blir han till en värmande boa som kan lindra smärta. Har du nackspärr tror jag inte att du kan ha något bättre runt din hals!

Han är tillverkad av två ihopsydda knästrumpor och tjusigt dekorerad. Jag gillar verkligen att han inte bara är söt utan också har ett användningsområde. Och att han kan härbärgera så mycket värme inom sig - gång på gång.

Känn nu inte press att prestera något värre. Det är det kravlösa återskapandet som är målet!

2 kommentarer:

  1. WOW! Vi skulle verkligen varit med på utmaningen. Dock tror jag att det kommer dyka upp fler "ensamma" strumpor med tiden, så då lovar jag att göra nåt kreativt av dem... :)

    ps. Självklart får du länka! Jag gör detsamma!

    SvaraRadera
  2. Jag ser fram emot att se din lillstrumpa! :)

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...