2011-07-27

Ljuveliv

Nu har min dröm gått i uppfyllelse och jag har blivit med koloni! Och inte vilken koloni som helst utan den finaste man kan tänka sig! Jag njuter, fotar, beundrar, upptäcker och förundras. Kolonin är en dröm, skapad av ett proffs. Det förpliktigar. Men främst drar det! Jag vill bara vara där och ta in alla dofter och nya synintryck. Jag misstänker att det kommer bli mer trädgård än någonsin. Kommer jag tappa mitt textila intresse nu?

Innan jag samlat mig och fått ihop ett reportage om den romantiska kolonin, blir det lite mer tyg och pyssel. Jag har så mycket att blogga om! Men om inläggen sinar beror det troligast på att kolonin ger och får all kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...