2012-02-29

Dagispyssel 1


Mycket av min pysseltid ägnar jag faktiskt åt att tapetsera om i dotterns rum. Det är något jag gillar att göra. Man måste använda hjärnan, kroppen och får snabbt ett resultat.

Men när man som jag är i pysselstadiet, kan det ju gå så att man råkar tapetsera en burk med dryck i. Och vips har man skapat bra förutsättningar för att testa folk på dryckes-igenkännings-förmågan! :-)


När drycken var utvärderad hamnade burkarna på dessa fantastiska bakverk. Tänk vad fantastiskt det är att få barnvakt, själv kunna njuta på bio och restaurang och sen komma hem och se vad som skapats under tiden!

Klarade mannen att lista ut vad det var i burken? Nej! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...