2012-02-21

HH JaJa!-väskan!


Nu har jag bestämt mig för vilken av alla tygkassemodeller som jag kommer att hålla mig till. Den här typen av kassar, med foder, vill jag sy fler av!


Vanligtvis så blir varje kasse jag syr unik, inte bara sett till tyg, utan även modell. Inte en kasse är den andra lik. Men denna kommer vara min grundmodell.

Titta bara så fin den är!

Och bäst av allt... Den går att vända ut och in! Och är exakt lika fin på andra sidan!

Men ok, jag kommer att ändra längd på handtag, lägga till små detaljer här och var... För annars skulle jag nog tröttna! :)

Jag funderar också på att ha en liten utlottning eller något liknande framöver. En valfri HH JaJa!-kasse i pris till den lyckliga vinnaren! Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...