2012-02-06

Måndag morgon - äntligen!

Tro't eller ej, men här är huset nästan i ordning, det är svinkallt ute, humöret är på topp - och detta tillsammans innebär att jag ska prioritera bloggen lite. Blogger har varit elak mot mig och tagit bort inlägg och det här är det första jag skriver i deras nyare redigerare. Kan man lita på att det ska fungera?

Lite av vad eventuella framtida blogginlägg (om nu Blogger tillåter det!) kommer att innehålla:
- Pasteller i mitt hem
- Glas i inredningen
- Göra lumpen
- Nyfyndat
och så något som gör mig alldeles bedrövligt nervöst...
- Jag ska bidra i Pysselstafetten!


Och med tanke på det sistnämnda så kommer jag behöva kombinera tid, kreativitet och planering med en deadline och som krydda på moset även se till att det hela håller en schysst kvalitet. Att lägga ribban på rätt nivå - vi får se hur det lyckas! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...