2012-02-06

Fabriken inspirerar

 



Jag älskar att omge mig med färgat glas, inne i skåp ochutanför, inomhus som utomhus, bakom och framför, i huset och i stugan. Gammalt och nytt.

Med tanke på detta borde man (ja, läs man, som man! ;-)) lätt kunna hitta presenter till mig. Om man inte förstår sig på min stil och vågar sig på att ta med ett loppisfynd, kan man alltid köpa något från Iittala.

Men, usch så svårt det blev nu. Det är ju mannen som snart fyller år! Fast, jag undrar om han inte helst vill ha  lite fler färgade glas från Indiska... ;-)

Ja, inspiration är ju inte helt fel, vare sig det gäller att köpa presenter eller att skriva inlägg. Tack Fabriken för inspirationen till detta lilla inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...