2012-04-12

Pysselstafetten


Pysselstafetten har många härliga pyssel. Jag är väl inte den enda som känner stor skaparlusta när det ena tjusiga bidraget efter det andra presenteras. Men så var det det där med att följa beskrivningar och ha tid. 


Tyg och otygs fina hönor verkade både enkla att göra och enormt charmiga. Säga vad man säga vill om min:


Tja, jag tycker då inte att den riktigt passar in i Tyg och otygs hönsgård... Dottern tog den dock till sitt hjärta. Och själv vet jag ju att det sällan blir bra utan övning. :-)

Och jag är stolt över att jag själv vågade mig på att delta med ett pyssel i pysselstafetten. Undrar just om det blir några kompisar till mitt bidrag?

1 kommentar:

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...