2012-06-10

ULLAS


Det finns många som gillar ULLAS. Nu har jag blivit en i det gänget. Det behövdes bara att jag fick bekanta mig med dem i lugn och ro. Den övre är en liten duk i grönt, cerise och guld. Den vill jag behålla. Gärna som tavla.

Denna bonaden däremot är gigantisk, 130*105 cm och den kräver sin plats. Jag ska sälja den till förmån till hemlösa. Det ska bli väldigt spännande att se om den kan inbringa några slantar!

Konstigt nog tycks det inte finnas mycket info om Ulla S. Jag skulle gärna lära mig mer.

1 kommentar:

  1. Hon har gjort en del paradhandukar också tror jag? Eller är jag ute och cyklar...
    Hur mycket vill du ha för bonaden? Eller vill den bytas mot ett runt fint marimekkotyg...

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...