2012-07-10

Vit tallrikshylla

I våras köpte jag en mörkbrun tallrikshylla på loppis. Ganska snart snabbmålade jag den vit. Jag borde definitivt ha gjort ett bättre grundarbete och den bruna färgen slår igenom lite här och var. Men jag försöker att hålla mig till good enough så mycket som möjligt, och den gör sig riktigt bra i det lilla koloniköket nu när jag äntligen lyckats sätta upp den.

  
Min man beundrade tallrikshyllan och klagade inte alls när han såg den uppsatt. Men när han senare skulle hämta tallrikar till kvällsmaten hittade han inga, varpå jag fick påminna honom om vägghyllan. :-)

2 kommentarer:

  1. wow så fin! vi har (barn)böcker i vår, funkar också bra!

    SvaraRadera
  2. Fin hylla och finfina tallrikar :D

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...