2012-07-11

Juliutmaningen, toppen och sånt man blir glad av

Wow, nu har vi fått ihop 10 finfina bidrag till juliutmaningen! I juni kom det in 30 bidrag och även om kvantitet sällan är det viktigaste i livet måste jag erkänna att jag hoppas att det fortsätter att trilla in bidrag. Om det kommer i samma takt blir det 30 i juli också. Men då får vi alla hjälpas åt! 

Tack alla som är med för att ni delar med er av er kreativitet! 

Själv har jag presenterat två lösningar på våra teman, och så kommer här ett som kanske skulle kunna slinka in... Kan själv när kjol blir topp!


För några år sedan handlade jag på rea på Lindex och när jag skulle betala sa expediten att jag fick ett plagg till gratis, skulle jag inte utnyttja det? Jag orkade egentligen inte, men tog en XXXXL kjol. Och den har ju aldrig använts...

Men så kortade jag av den häromdan, sydde ett band av nederdelen av kjolen och använde det att snöra med under bysten. Superfint fall blev det på min nya topp och supervid är den också. Och jag skäms inte över att använda den själv.

Och fotot tog jag själv... =D

Jag är lite frestad att låta detta bli ett bidrag till sommarutmaningen, tema t-shirt, men nä, jag avvaktar för jag har svårt att koppla detta till "t-shirt" - jag klurar nog ut något annat!

Förresten blir jag så glad när jag upptäcker att någon länkar till min blogg. Florin, som nog är den proffspysslare som jag beundrar mest till exempel. Vill ni hitta en personlig present så kan jag rekommendera florin varmt! Och om jag hade haft en tjusig butik hade jag definitivt tagit in dessa för att sälja vidare!

2 kommentarer:

  1. Fint! :) Jag har tre bidrag färdiga faktiskt, ska bara ha tid att slänga ihop inlägg också :P Däremot bara gjort på två teman. Men i helgen ska jag på loppis och kanske blir inspirerad till de andra.

    SvaraRadera
  2. Vad kul!! Nu undrar jag bara om det var ditt omedvetna tygknarkericentrum i hjärnan som såg till att du fick så mycket tyg som möjligt, när du nu fick lov att ta ett plagg till?? :D Fin, fin metamorfos - från kjol till topp i topp!!

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...