2012-08-22

Emballagevirke 2: En hylla

När vi har varit på bygghandeln har jag bett att få emballagevirke. Först använde jag det till att göra spaljéer med skidor.

Nu har jag haft hammaren beredd under kavajen lite då och då, vilket bland annat har resulterat i en ny hylla i snickarboa. Dessa tunna brädor är så enkla att spika ihop att det till och med var möjligt att få ihop genom att låna verktygen i dotterns lilla verktygslåda. Enkelt dagispyssel alltså!

Vad mer jag gjort måste jag fota, det kommer alltså mera!

2 kommentarer:

  1. Haha! Jag gillar dina musikreferenser! Efter Sundströmvideon häromsistens var jag tvungen att leta fram den skivan och har lyssnat många varv på den under sommaren. :)

    SvaraRadera
  2. Najs värre att du känner igen referensen. Helt utan trubbel verkar det som dessutom! :)

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...