2011-04-30

Let's go vintage


Köpte en klänning på loppis för tygets skull. Provade den för skojs skull. Den passade perfekt! Utsvängda ärmar som på ABBAs tid. Men, det är bara att inse att jag aldrig skulle komma att använda den...

Saxen kom fram och med en av mina favoritkjolar som mall sydde jag om klänningen till en enkel sommarkjol. Kanske valborgskjol till och med, om inte vinterkläderna nu traditionsenligt ska användas en sista gång för den här säsongen.  

Jag har varit väldigt skeptisk till att använda andras begagnade kläder, men jag gör gärna fler sommarkjolar och använder dem utan problem. Möjligheterna är oanade. Ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...