2011-04-20

Titta, jag virkar!

Jag blev så inspirerad av Sysslans alla alster, speciellt denna ljuvliga trasmatta kände jag för att sätta i gång med på direkten! Så, utan att egentligen veta hur man gör, sätter jag igång.
Och alla de där tråkiga bitarna av lakansväv, som jag inte vetat vad man kan skapa för något av, har plösligt förvandlats! Kanske tycker experterna att man borde ha vetat lite mer vad man sysslar med, men, mina motton "hur svårt kan det vara?", "man tager vad man haver", "man lär av sina misstag" och "vad är det värsta som kan hända" har tagit mig så här långt redan!
Det är en underbart, lat dag i solen. Varv efter varv efter varv, i trätofflor i stället för springskor. Och när man känner för att blogga lite går det alldeles utmärkt att använda mattembryot till datormatta!

1 kommentar:

  1. Snygg! Gillar dina motton också :)
    Visst är det kul när det blir resultat så snabbt.

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...