2011-06-03

Virknålsförvaring

Virknälar av storlek 12, 5, 4, 3 och en mini (U.S.A 9, vad det nu betyder?).

Loppisar för nu för tiden in så mycket saker att de inte lyckas bli av med allt. Sorgligt med sant. Mycket hamnar på tippen. Virknålsburken ovan gav man bort på en loppis i stan. I den lilla IM-affären ger de gärna något extra till oss stammisar som handlar. En av alla dessa gratislådor. Den här träburken fick följa med mig hem och passar perfekt till virknålarna. Att den är len och skön på alla sätt och vis, miljövänlig och håller en mycket högre kvalitet än det mesta nytillverkade beklagar jag mig verkligen inte över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...