2011-10-18

Ordningen är återställd


Jepp, nu sys det tygkassar igen. Det är så tacksamt att med några enkla sömmar kunna tillverka något väldigt användbart.


Tyget är Geo från Åhlens och jag köpte en riktigt stor tygbit i nyskick på en bakluckeloppis. (Ja, inte bara ett stycke tyg...) Jag gillar verkligen Åhlens tyger, både kvaliteten och designen på det mesta de tar in. Just det, även tapeten i bakgrunden är från Åhléns!


Till att börja med tillverkade jag tre ofodrade kassar i olika storlek, varav en med axelrem. Perfekt att ta med sig när det är dags att storhandla. Jag tror faktiskt att jag ska ge några sådana här till en kär gammal vän snart!

1 kommentar:

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...