2011-11-20

Gillar

Undersköterskan som transporterade mig till datortomografin ondgjorde sig över Facebook under tiden. Jag var tvungen att be henne hålla käften! Jag hade tidigare uppdaterat min facebookstatus och meddelat omvärlden att jag var ok, vilket åtminstone min syster uppskattade eftersom hon tänkt på mig när media rapporterade om olyckan. 


Ytterligare en sak jag gillar med Facebook är att vänner ibland postar förnuftigheter. De här två gillar jag lite extra mycket.

Man jag kan inte låta bli att fundera på vilka konstigheter som syntes på hjärnröntgen egentligen. ;-)

Och så måste jag lägga in den här också:


Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...