2012-01-06

Retrofynd


Visst är det väl ett vackert tyg?!! Retroblommorna i grönt, gult, orange och rött, med zentangelkänsla över sig föll jag för direkt, men funderade på att inte köpa det eftersom jag har mycket tyg redan.

 


När Sysslan hittade ett fantastiskt Marimekko-tyg för en tia (Kaivo) slog jag ändå till på hennes uppmaning att göra det. Lite tröstshopping... .-) Och när hon senare erbjöd mig ett byte hade jag hunnit fästa mig så mycket vid det att det kändes väldigt svårt... Vi får väl se vad det blir av det. Känner någon där ute igen mönstret förresten?

1 kommentar:

  1. Det är grymt snyggt!
    Undrar om inte mitt marimekko kan bli en tavla ändå. När du kommer hem måste vi ta en loppisrunda igen, du för ju tur med dig :))

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...