2012-06-25

Återbruk!


Ja, när man renoverar badrummet får man ju ofta en del fina material över. Jag är så väldigt stolt över denna nya blomkruka! Fast jag funderar på om det inte vore tjusigare att ha blommor på två plan, alltså ta bort locket överst också. Vad tycker ni?

Hoppas att någon satte kaffet i halsen nu och tycker att jag har tagit återbruket lite väl långt! :-) Det är inte jag som ligger bakom detta, utan en vvs-firma. Jag tycker att firman borde kunna få pris som bästa återbrukaren, för här har vi reklam med både humor och återbruk. Att inspireras av!

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Tänkte annars att du kanske hade gjort ett inlägg på temat "den fula blomkrukan". :)

    SvaraRadera
  2. Tanken slog mig också lopplisa :-D. Gillade ideen men blommor på båda planen hade varit fint.

    SvaraRadera
  3. Tack otyget, det blir ett bidrag! Att jag inte tänkte på det! ;)

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...