2012-06-24

Veckans sökord



Även denna vecka bjuder jag på några sökord som gjort att folk hamnat på denna blogg:

"hhjaja", "hh ja ja" och liknande sökningar undrar jag alltid lite extra över. Vilka är ni? ;-)
"downshifta" skrev jag om efter att bland andra UnderbaraClara skrivit om att tjäna tid i stället för pengar
"göra om byxor till shorts" har någon sökt på. Mitt tips är att klippa av långbyxor med en sax, vika kanten och sy en raksöm på maskin. Även "örngottstopp", "anna-lena emdén" och "sy korg" kan få folk hit. Välkomna! 


Sökarna 2 - Återkomsten

Den mest besvikna är nog den som sökt på "älg tecknade". Jag tror att den personen hade fått en bättre träff om denne använt googles bildsök!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt! Hur ser du det? Jag googlar inte på dig, jag bara skriver hh i sökfältet så dyker du upp. Eller så kommer jag från min blogg. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag är en av dem som googlat "HHjaja" - fast inte denna veckan. Ha en skön dag!

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...