2012-08-30

De senaste fina dagarna...

Jag har haft det otroligt trevligt i den ena trädgården den senaste veckan. Sedan vi flyttade till huset har jag haft stor lust att mysa till det både inne och ute, men bara det mest akuta har hunnits med. Bra, för då finns det ju många roliga projekt kvar. Det senaste är att jag lägger om de befintliga betongplattorna och det blir verkligen ett lyft! Mycket mysigare och mer ombonat. Men ännu inte klart att visa.

Den jord som jag grävt bort för att ersätta med kross, singel och sand (ok, underarbetet blir inte perfekt...) har jag lagt på hög. Och så har jag visst råkat placera både diverse krukor, stenar och pinnar där tillsammans med diverse sticklingar och flyttade plantor. Det är detta jag gillar mest. Att ändra, köra lite random och låta det bli som det blir.

Nu ösregnar det, så det blir innepyssel idag. Och förhoppningsvis lyckas jag snart ge vardagsrumsfönstren en andra strykning av den vita färgen. Ytterligare något som jag velat fixa sedan vi flyttade hit. Den som lever får se hur det blir. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...