2011-04-13

Gult är glatt!

Jag har sytt några nya kassar, den här gången blev de påskgula, främst för att jag kom över ett kraftigt gult tyg som bad om att bli shoppingkassar. Den första dekorerades med en tatuerad häst som ficka.
 Den andra fick en ficka med blommor i exakt samma gula färg.
Men på tal om exakt samma gula färg, visar bilderna i det här inlägget hur missvisande fotona kan bli beroende på om de tas inom- eller utomhus.

På samma sätt får den sista bilden illustrera att motiven inte bör galoppera under fotosessionen!

Jag kommer förresten sälja mina saker på en marknad i maj. Det ska bli intressant att se om det finns något intresse för dem. Allt som är till salu lägger jag härmed i en egen tagg. Är du intresserad av att köpa något är det fritt fram att lämna ett bud! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...