2011-04-01

Teakbyrån: Före-bilder




I ett tidigare inlägg visade jag efterbilder på min kära teakbyrå. Nu har jag letat upp några förebilder, dock inte i dubbel bemärkelse! Hade du köpt nyrån så som den såg ut på bilden ovan?
Och hade du gett upp om faneret fortfarande såg ut så här Î efter slipning och behandling?

I så fall hade du inte fått en sådan fin byrå som jag kan njuta av i all framtid om jag vill. Teak är verkligen tacksamt att jobba med! Har jag förresten berättat att jag har köpt ett 50-talsbord i teak? Och att faneren är skadad? Och att det saknas iläggsskivor? Det är risk att jag har tagit mig vatten över huvudet den här gången, men byrån gav mig blodad tand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...