2011-05-10

Strumputmaningen: Se resultaten!

1. Min kära bloggvän Sysslan har skapat en så söt liten hundfavorit! Hennes blogg är verkligen väl värd ett besök, speciellt för dig som föredrar virknål framför nål och tråd.



2. Mitt resultat blev en docka. Jag hade god hjälp av min dotter och vi fick en trevlig stund tillsammans. Och strumpestumpan har faktiskt en plats i hemmet. Det är inte alltid det yttre som avgör om man gillar något - eller någon!

 

3. Ris-Otto, boan som inte bara är snygg utan som också ger värme. Eftersom han är fylld med ris kan han micras innan han slingrar sig runt din hals. En riktigt bra idé!



Nu är det din tur att skicka in ditt bidrag! Så länkar jag till din blogg eller lägger upp bilden här. Och ni vänner IRL som läser min blogg, kanske kommer jag att kräva av er ett kravlöst resultat! ;-)

Kom igen nu alla glada pysslare! Går det att göra något annat finurligt av gamla strumpor?

Gå till "Kreativa utmaningar" för att läsa mer!

1 kommentar:

  1. Vilken utmaning, ska fundera på saken och se om jag kan involvera mina barn! Kanske :o)

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...