2011-06-10

Omvärldsbevakning

Haha, så roligt att se vilken typ av sökning som kan leda till att man kommer till min blogg! Vad tycks om "var kan man köpa ekollon hattar?". Ekollonhatt

Jag vet inte om min beskrivning kom till användning. Hoppas det! Vidare hamnade jag hos Randiga Tråden och förutom en riktigt inspirerande blogg och shop har hon också ett likadant tyg som jag har i mina gömmor!

Ytterligare en underbar bloggare som jag kommer att följa från nu: Hawk and weasel. En riktig stjärna vad gäller bloggande och sy, men kanske framförallt på kreativt återskapande! Hennes nya blogg Omsytt handlar enbart om omsydda, återbrukade saker. Jag inser att jag måste använda ordet omsytt mer eftersom det är sjukt härligt inspirerande att se på omsytt och sy om!

Det finns så många darlings ute i bloggosfären. Nice!

4 kommentarer:

  1. Jättekul, självklart får du länka, toppen. Tyget ser ut som det är 50tal, titta på ansiktena och strukturen på tyget men jag kan ha fel. Nu ska jag titta mig omkring hos dig. Brittmari

    SvaraRadera
  2. Du har säkert rätt ang 50-tal. Kvalitén är riktigt trevlig. Jag ska också lägga upp en bild på mitt tyg framöver. Kul att du hälsade på hos mig! :)

    SvaraRadera
  3. Tusen tack, vad glad jag blir. Du har en jättefin blogg!

    SvaraRadera
  4. Stort tack för att du tog dig tid att hälsa på och skriva vänliga ord! Ser fram emot mer inspiration från dig! :)

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...