2012-11-05

Slipskrav på gymmet

Idag kunde besökarna på gymmet beundra en alldeles nysydd axelremskasse. Här poserar den nonchalant framför en maskin. På gymmet kan man göra så, men om det är en tillställning med slipskrav får man hänga väskan runt halsen i stället.
 
Och som alla säkert kan se, så är dess beståndsdelar ett styck kasserad och fådd gardinkappa i två olika färger. Tack JD! Och axelremmen består av ett styck tvättad, kasserad och fådd slips. Tack MA och FN! Det är riktigt skoj att använda vännernas kasserade textilier. Och jag inser att jag nog trots allt är lite religiös; Jag tror på reinkarnation av saker! Låt saker du tröttnat på få ett nytt liv hos någon annan!

 Sedär, ett bidrag till Återbruksutmaningen. Vad har alla andra gjort tro?

3 kommentarer:

  1. Coolt! Synd att jag gav bort en hel påse slipsar (som jag fått av andra), kom inte på vad jag skulle göra av dem...

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...