2011-04-15

Till min miljömedvetna vän

Till hon som jag tycker om som vore hon min syster. Till hon som vill alla så väl. Även klotet som vi bor på.
Vi skulle ha träffats för några månader sedan. I och med att jag var i sytagen och hade hittat det här tyget som för mina tankar till havet, gjorde jag några gå-bort-kassar att ta med som present.
Eftersom hon gillar fiskar sydde jag dit några applikationer. Men som synes har jag dem kvar och när jag nu hittade dem i en låda hade de blivit skrynkliga.
Men gör det något om de både är praktiska och miljövänliga?

Jag vet att vi inte kunde få ork till att planera om träffen när den blev inställd, men väskorna har jag kvar. Och jag vet inte om hon gillar dessa bäst. Nu när jag satt i gång att blogga kan jag faktiskt fråga henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...