2011-09-18

Jag gillar mina väskor


Tja, väskor och väskor, man kan ju klart inte jämföra dem med det som finns i handeln. Men det känns fint att väskan inte är sydd av en barnarbetare, riktigt hantverk Made in Sweden. En sån där väska som man slänger ner en extra tröja och en bok i, eller en plånbok och några paket mjölk. Min stil.


Allt är återbrukat. Tyger från loppisar, axelremmen från en utsliten HM-väska (barnarbetad?). Sen har jag satt dit en återbrukad dragkedja i öppningen efter att denna bild togs. Axelremmen gör att väskan ser lite mer köpt ut, men mina sömmar avslöjar att mina väskor byggs av glädje och inget annat. Good enough så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...