2011-03-25

Axelremsväska



Helt otippat blev det här en riktig favorit! Tyget är av hög kvalitet, tillverkat av ett svenskt företag som jag tyvärr glömt namnet på i stunden. På Erikshjälpen såg det inte mycket ut för världen, men som så mycket annat kan det få ett annat uttryck i ett nytt sammanhang.

Egentligen gjorde jag denna väska för att testa modellen och senare göra en likadan i ett tyg utvalt av en kund. Förutom att väskan blev aningen för stor så är jag helnöjd! Den klarar till min stora förvåning av tyngden som blir om man fyller den med böcker, men lämpligast är den nog till några pärmar och en extratröja. Så ska jag använda den!

Jag tänker definitivt göra några till. Lite mindre då och med lock på´n tror jag det blir. Vill du beställa en?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...