2011-06-23

Skaparångest


Titta, jag har sytt en väska igen! Jag har drabbats av syångest i takt med att jag höjt mina krav. För mig tycktes lösningen vara att ta en beskrivning, den här gången hos Ericas tygverkstad. Och göra något ordentligt för en gångs skull. Med ett skräptyg. Och en panelgardin till foder.

Och voila, den blev fantastisk! Min enda avvikelse från beskrivningen var knappen och lappen. Men nu har jag lyckats att göra något efter en beskrivning!


Nästa gång ska jag använda mig av principen, men göra den mindre. Och så vill jag lyckas med snygga lock i framtiden också.

2 kommentarer:

  1. Nej inte skräptyg och inte syångest!
    Du är ju min väskochnecessärguru :)

    SvaraRadera
  2. Tänka sig att ett skräptyg i mina händer kan förvandlas till en fin väska och att all ångest försvinner därmed! :-) /HH

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...