2011-09-13

Så smart!


Om man inte använder mc:n regelbundet kan det hända att stövlarna och handskarna rymmer sin kos. Det kan vara därför man då och då ser mcister iförda gympadojor... Nu lär det inte vara jag nästa gång, för jag har med två sömmar och ett gammalt skosnöre förvandlat en del av ett duschdraperi till en handsk- och skoväska!

Det jag anser vara finurligt är:
1. Att återbruka ett duschdraperi.
2. Att trä skosnöret genom de befintliga plastöljetterna.
3. Att hänga påsen på galjen tillsammans med skinnstället.

Nobelpriset nästa! ;-)

Men, om ni ser en mcist som saknar hjälm... Så kan det vara någon som har läkarintyg på att det inte behövs av psykiska orsaker, typ klaustrofobi. Och det är inte jag. Men det optimala hade förstås varit att ha hjälmen på samma galje som det övriga...

Förstår ni varför? Och förstår ni hur enkelt det var att göra detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...